Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

KONTAKTY

www.3ceny.cz
Veronské náměstí 403,
109 00 Praha - Horní Měcholupy
tel: +420 604 183 022 / 776 477 220
vipobchod(a)seznam.cz

ZBOŽÍ V AKCI

Naše cena 16 299 Kč (639 €)
skladem
Naše cena 41 624 Kč (1 632 €)
skladem
Naše cena 31 702 Kč (1 243 €)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

Naše cena 19 238 Kč (754 €)
Na objednávku
Naše cena 22 263 Kč (873 €)
skladem
Naše cena 19 238 Kč (754 €)
skladem

Odeslání, převzetí a doručení

Odeslání

Expedice skladových zásob probíhá následující pracovní den. V případě objednávky v dopoledních hodinách odesíláme ihned. Dopravu zajišťujeme službou Totrans po celé ČR a SR. Platba na dobírku - v hotovosti řidiči nebo předem na účet.

Převzetí

Věnujte prosím náležitou pozornost při převzetí od přepravce, předejdete tím případným komplikacím.

Při doručení Vaší objednávky prosím pečlivě zkontrolujte, zda zásilka není nijak poškozena. Zaměřte se především na to, zda i pod kartonem není nic pomačkaného (např. přístěnná lišta u nerezového stolu), proraženého, škrábnutého či jinak zdeformovaného. Není-li vše v pořádku, může to znamenat poškození zboží.

Poškození zboží

Je-li obal poškozen pouze trochu a nezdá se, že by byl poškozený obsah, můžete jej převzít. V každém případě však při převzetí zapište kurýrovi do dodacího listu (případně jej požádejte o vložení do terminálu) výhradu „Obal poškozen“. Toptrans reklamaci neuznává, pokud při doručení nemá řidič poznámku o poškozeném obale. Proto poznámku uveďte i při menším poškození, usnadní to řešení případné reklamace.

Je-li zboží vážně poškozeno, tak odmítněte převzetí a kurýra požádejte, aby jako důvod nepřevzetí balíčku uvedl „Poškozený obal“. Poté nás prosím na tel. 774146578, nebo e-mailu vipobchod@seznam.cz neprodleně informujte, že balíček nebylo možné převzít z důvodů poškození.

Doručení

V den expedice obdržíte e-mail. Doručení Vaší zásilky proběhne následující pracovní den a objednávky odesílané na Slovensko pak dva pracovní dny. Jestliže máte podezření, že je během doručování vaší zásilky nějaký problém, zkontrolujte si stav doručování. Odkaz na vaší zásilku naleznete v e-mailu o expedici zásilky. Neprobíhá-li doručení jak má, kontaktujte prosím přepravce s dotazem na stav vašeho balíčku.

Kontakty na dopravce:

V odkaze  klikněte na příslušné město a volejte dispečink.

http://www.toptrans.cz/portal/page/portal/toptrans_www_cz/strediska_kontakty/strediska_cr/310%20Plze%F2/kont